Veelgestelde vragen
Welkom op de veelgestelde vragen pagina van Het Ledenportal.
Wij begrijpen dat je vragen hebt over jouw aanmelding.
Hier vind je de antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met het Team Verkiezingen van onze gemeente.
Je kunt de authenticator-app vanuit de Appstore (iPhone) of Playstore (Android) downloaden.
- Ga naar Inloggen
- Vul jouw gebruikersnaam en wachtwoord in
- Klik op Inloggen
- Kloppen de gegevens? Dan ga je door naar de volgende stap
- Kies een manier waarmee de tweestapsverificatie code wordt verzonden
- Vul de ontvangen verificatiecode in. Deze krijg je per sms, e-mail of je haalt hem uit een authenticator-app. (Google Authenticator of Microsoft Authenticator)
- Pas nadat je de code hebt ingevoerd, krijg je toegang tot jouw omgeving.
Je ontvangt de verificatiecode per sms, e-mail of je haalt hem uit een authenticator-app. (Google Authenticator of Microsoft Authenticator)
Als je jouw persoonsgegevens wil wijzigen dien je eerst in te loggen in jouw eigen omgeving. Ga naar het menu ‘’Persoonlijke gegevens’’ en wijzig de gewenste gegevens.
Kun je niet meer inloggen of ben je je gebruikersnaam vergeten? Klik onderaan de inlogpagina op “Gebruikersnaam vergeten”. Vul het e-mailadres in wat gekoppeld is aan jouw account in en klik op ‘’Opvragen’’.
Kun je niet meer inloggen of ben je je wachtwoord vergeten? Klik onderaan de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten”. Vul jouw gebruikersnaam en het e-mailadres in wat gekoppeld is aan jouw account in en klik op ‘’Verzenden’’.
- Ga naar Inloggen
- Vul jouw gebruikersnaam en wachtwoord in
- Klik op Inloggen
- Kloppen de gegevens? Dan ga je door naar de volgende stap
- Kies voor de optie ‘’Verificatiecode ontvangen via e-mail’’
- Vul de ontvangen verificatiecode in
- Pas nadat je de code hebt ingevoerd, krijg je toegang tot jouw omgeving
- Ga naar het menu ‘’Persoonsgegevens’’
- Voer het nieuwe mobiele telefoonnummer in en klik op ‘’Opslaan’’.
Heb je via ‘’wachtwoord vergeten’’ een wijzigingslink opgevraagd voor je wachtwoord, maar niets ontvangen? Controleer dan of de mail staat in de map ‘’junk’’ of ‘’ongewenste e-mail’’.
Gebruik je sinds kort een nieuw e-mailadres en heb je dit nog niet aangepast in jouw account? Dan is de link naar jouw oude e-mailadres verstuurd. Als je geen toegang meer hebt tot dit account, neem dan contact op met het Team Verkiezingen van onze gemeente.
Neem dan contact op met Team Verkiezingen van onze gemeente.